Eesmärgiks on kasum. Küll mitte rahaline vaid sotsiaalne
Eesti Kaubandus-Tööstuskoja Teatajas nr 4 (lk 13) kirjutab Heateo Agne strateegilisest filantroopiast kui aktiivsest ja mõtestatud heategevuse vormist ning mõju hindamise vajalikkusest ühiskonnas, püüdes vastata juurküsimustele: mida tähendab tark ja tõhus investeering ühiskonda? Kuidas läheb kohalikul strateegilisel heategevusel? Kust me teame, kes reaalselt sotsiaalset kasumit teenib?
Strateegilist filantroopiat võib määratleda kui aktiivset heategevust, mis hõlmab nii oskuste kui raha panustamist. Kasutades riskikapitali põhimõtteid, on eesmärgiks kasum. Küll mitte rahaline vaid sotsiaalne. Ning pikaajaline sotsiaalse kasumi teenimine viib iga strateegilise filantroobi lõppeesmärgini – positiivse muutuseni mingis valdkonnas. Aktiivse toetamisega käib või peaks käima kaasas pidev ühiskondliku mõju mõõtmine, st organisatsiooni reaalse tegevuse hindamine. Sest kust me muidu teame, milline mudel töötab või milline organisatsioon reaalselt sotsiaalset kasumit teenib? Loe lähemalt Teatajast:
[issuu width=420 height=297 backgroundColor=%23222222 documentId=120220152026-568fa528bf4946e0a41f9435092f5970 name=teataja_4pisike username=kaubanduskoda tag=kaubanduskoda unit=px id=fe76aa32-a4fc-8831-e5be-dd98a4d38134 v=2]