Annetuskeskkonda kandideerimise tähtaeg kukub!
Kuni esmaspäevani, 18. märtsini saavad heategevusorganisatsioonid kandideerida Swedbanki annetuskeskkonda „Ma armastan aidata”, kuhu on oodatud algatused, mille eesmärgiks on lahendada olulisi valupunkte Eesti ühiskonnas.
Annetuskeskkonna vahendusel on võimalik saada oma tegevustele rahalist tuge ja käimasolevaid projekte laiemale üldusele tutvustada. Lisaks saavad algatused vajadusel erinevates valdkondades tuge Swedbanki vabatahtlikest töötajatest. Organisatsioonid jäävad annetuskeskkonnaga seotuks üheks aastaks.
„Annetuskeskkonna idee ei seisne vaid valitud vabaühenduste koondamises. See on koht, kus saavad kokku ühiskondlikud algatused ja ettevõtted ning inimesed, kes soovivad heategu teha,” rääkis Swedbanki jätkusuutliku ettevõtluse ja koostöösuhete juht Eestis Maris Ojamuru ning lisas, et annetuskeskkond aitab kaasa organisatsioonide tuntuse suurendamisele ja juhib tähelepanu ühiskonnas olulistele teemadele.
Annetuskeskkonna Facebooki leheküljel on täna ligi 30 000 fänni, olles seega väga heaks ja kiireks suhtluskanaliks annetajatega. See võimaldab organisatsioonidel igapäevaselt teada anda oma tegemistest ning kaasata inimesi väiksemateks heategevuslikeks algatusteks.
„Annetused on Swedbanki klientidele teenustasuta, lisaks on sooja vastuvõtu saanud panga preemiaprogrammisüsteem, mis võimaldab Swedbanki kaardikasutajatel annetada kaardimaksetelt kogunenud preemiapunktid heategevuseks oma kõige südamelähedasemale organisatsioonile,” rõhutas Ojamuru.
Kandideerimise tingimused leiab veebikeskkonnast: www.swedbank.ee/armastanaidata
Annetuskeskkonda kandideerivate organisatsioonide seast teeb valiku hindamiskogu, kuhu kuuluvad nii Swedbanki, Heateo Sihtasutuse kui ka teiste ühiskonnaelu oluliste valdkondade esindajad.
Kandideerida saab 18. märtsini ning uued organisatsioonid arvatakse annetuskeskkonda 1. juunil.
2008. aastal loodud „Ma armastan aidata” keskkonna kaudu on enam kui 45-le organisatsioonile annetatud kokku ligi 500 000 eurot. 2012. aasta jooksul annetasid Swedbanki kliendid läbi preemiaprogrammi enam kui 2,7 miljonitpreemiapunkti, summas üle 50 000 euro.